logo

Stimularea Electrica Musculara
(Tehnologia EMS)

Reprezintă spasticitatea musculaturii prin impulsuri electrice.

Pe lângă antrenamentele de întreținere și tonifiere ale celor nouă mari grupe musculare, EMS este folosit și în practica medicală pentru prevenția unor afecțiuni, reabilitare post traumatism, ameliorarea durerilor de spate, corectarea posturii, imobilizare la pat. Impulsurile sunt induse de un dispozitiv special și transmise prin intermediul unor electrozi aplicați pe piele direct pe mușchii vizați. Aceste impulsuri provoacă contracții musculare, rezultatul fiind similar cu angajarea propriu-zisă a mușchilor în mișcare.Pe scurt, este antrenamentul secolului 21!

Diferenta intre antrenamentul traditional si cel EMS

Dezvolta-ti
Masa Musculara

Combinam conceptul EMS cu clasicul antrenament din sala, folosind accesorii fitness,dezvoltand astfel masa musculara.Vei lucra sub supravegherea unui antrenor personal calificat.

Mai Mult
Slabeste
Tonifiaza-te

Reduci celulita si elimini aspectul de “coaja de portocala”.. Cheia pentru programul de pierdere în greutate este de a menține pulsul în zona de ardere a grasimilor.

Mai Mult
Scapa de celulita

Celulele de grasime se acumuleaza intre piele și tesuturile musculare. Aceste țesuturi pot fi stimulate cu o intensitate mai mică de impuls, care creste circulatia sangelui si stimuleaza îndepărtarea celulitei din zonele problematice.

Mai Mult
Recuperare medicala

Aparatul MihaBodytec are certificare medicala fapt pentru care il folosim si in recuperari medicale(fracturi,rupturi ligamentare si musculare, afectiuni ale articulatiilor si ale coloanei vertebrale).

Mai Mult

Modeleaza-ti corpul

Traieste sanatos

Fa-ti o programare
Recomandari

Cele 20 de minute recomandate de antrenamentul EMS, sub supravegherea atentă a instructorului, sunt echivalentul a 6-7 ore de antrenament classic intens. Aceasta se explica prin faptul ca toate grupele musculare, 9 la rând, sunt lucrate în același timp. Pe scurt, durata antrenamentului se reduce cu efectiv cu 75%. Important: nu se recomandă mai mult de 2 sedinte saptamanale

Antrenamentele noastre